سردار مظاهر مجیدی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت هفته بسیج در اداره کل دادگستری همدان بیان کرد: بسیجیان بدون هیچ انتظار و چشم داشتی تا پاسی از شب در خیابان حضور داشتند و این حضور برای مردم مشخص و آشکار نبود.

وی با بیان اینکه وقایع اخیر توسط سپاه همدان، اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی با دقت بررسی شد، اضافه کرد: نتایج بررسی ها و یافته ها گویای این است که پشت پرده ناآرامی های اخیر سرویس اطلاعاتی آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی بود و آنها به شدت دنبال استفاده از فرصتی برای رسیدن به نتیجه بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه گران شدن بنزین این فرصت را برای آنها مهیا کرد گفت: دشمنان با برنامه ریزی منسجم دنبال استفاده از مهره های خود برای ایجاد آشوب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند اما با گران شدن بنزین طرح خود را زودتر عملیاتی کردند هر چند نوزاد فتنه زود متولد شد، اما زود هم مُرد.

سردار مجیدی یادآوری کرد: به دنبال بروز حوادثی در عراق و لبنان دشمنان نظام عنوان کردند این حوادث باید در ایران نیر رقم بخورد که ما به این صحبت ها توجهی نکردیم.

وی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در روز یکشنبه هفته گذشته را عامل فروکش کردن ناآرامی ها دانست و گفت: دلسوزان نظام دنبال این بودند که بعد از مطرح شدن بحث دو فوریتی و سه فوریتی بنزین در مجلس شورای اسلامی چه اتفاقی رخ می دهد که به طور حتم این اقدام وضعیت را بحرانی تر می کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: فرمایشات معظم له وضعیت مجلس را در قبال افزایش نرخ بنزین و وظیفه نیروهای نظامی را در قبال این موضوع مشخص کرد.

سردار مجیدی تاکید کرد: حمله آشوبگران به مسجد، مراکز نظامی، بانک و دیگر اماکن حساس حساب شده بود یعنی به آنها می گفتند کجا بروید و در کجا درگیر شوید.

وی با بیان اینکه در سالروز شهادت چیت سازیان از فرماندهان شاخص همدان قرار داریم بیان کرد: یکی از کارهای شاخص و برجسته این شهید جذب نیرو برای حضور در جبهه های حق علیه باطل از بین زندانیان بود.

سردار مجیدی یادآوری کرد: شهید چیت سازیان با حضور در زندان همدان عنوان کرد که بسیاری از این افراد همراه و همگام با انقلاب هستند بنابراین باید از توان آنها در جبهه استفاده کرد که این سخنان برای خیلی ها قابل درک نبود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: شهید چیت سازیان با سخنرانی در جمع زندانیان همدان بسیاری از آنها را شیفته نظام و انقلاب کرد چراکه معتقد بود زندانی را می توان به گونه ای تربیت کرد که مجاهد در راه خدا شود.

سردار مجیدی خاطر نشان کرد: در بسیاری از عملیات ها به ویژه عملیات کربلای پنج که تمامی منطقه عملیاتی زیر بمباران تانک و توپ بود زندانیان به عنوان راننده آمبولانس زخمی ها را به عقب برمی گرداندند.

وی گفت: جنگ تحمیلی نشان داد که استفاده از زندانیان در دیگر بخش ها و بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه امری شدنی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.