نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تشکیل کابینه جدید لبنان عصبانیت خود را درباره عضویت وزرای «حزب‌الله» در کابینه این کشور ابراز داشت و به تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش جماران، تشکیل کابینه جدید لبنان و عضویت چند تن از اعضا و حامیان حزب‌الله لبنان در دولت این کشور واکنش تند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهونیستی را به همراه داشته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تحقیقات درباره پرونده‌های فساد او همچنان خبرساز است و فشارهای داخلی علیه او افزایش یافته است، امروز یکشنبه باز هم به لفاظی و گزاف‌گویی علیه ایران، حزب‌الله لبنان و حماس روی آورده است.

 به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، بنیامین نتانیاهو که خود را برای انتخابات زودرس پارلمانی 9 آوریل (20 فروردین 1398) در فلسطین اشغالی آماده می‌کند، در اظهاراتی گفته که در پیش بودن انتخابات سبب توقف اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران و حماس نخواهد شد.

او در جلسه کابینه گفت: «اسرائیل حتی در جریان دوره کارزار انتخاباتی هم درباره توسل به زور در غزه و علیه ایران در سوریه تردیدی به خود راه نخواهد داد. اگر اوضاع در غزه آرام نماند، حتی در همین دوره انتخاباتی هم ما در اقدام کردن مردد نخواهیم ماند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در جمع اعضای کابینه خود با لفاظی علیه ایران درباره تحولات سوریه گفت که «ما برای اطمینان از آینده اسرائیل، به اقدامات علنی‌مان (علیه مواضع ایران در سوریه) ادامه خواهیم داد».

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل کابینه جدید لبنان هم اشاره کرد و  به تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران و حزب‌الله پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «حزب‌‌الله به دولت لبنان پیوست و این یعنی که حزب‌الله بر دولت حکومت می‌کند و این یعنی که کنترل لبنان در دست ایران است».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.