علی‌اصغر ناظری‌پور روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) که با دریافت تسهیلات بانکی کم بهره، موفق به فعالیت اشتغالزایی شده‌اند اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار از سیاست‌های جدی و اصولی دولت در سال رونق تولید است، که این مهم در شهرستان درگزین در حال پیگیری و اجرا است.

وی به پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان درگزین اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۵۴۰ نفر شغل ایجاد شده است. 

فرماندار درگزین اضافه کرد: در هشت ماهه سالجاری بیش از ۱.۳ درصد شغل ایجاد شده است که براساس برنامه پیش بینی شده در سند توسعه استان، شهرستان درگزین در ایجاد اشتغال جایگاه خوبی دارد.

ناظری‌پور خاطرنشان کرد: فضای کسب و کار و سرمایه گذاری به خصوص در بخش های کشاورزی در شهرستان درگزین مهیا است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان درگزین نیز گفت: ۶۶ درصد منابع اشتغال روستایی در این شهرستان جذب شده است.

علی جعفری خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری ۱۷۰ شغل با اعتبار ۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی در شهرستان درگزین ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ شغل در قالب گلخانه‌های خانگی، خدماتی، دامداری و صنعت ایجاد شده است اظهار داشت: یکی از سیاستهای کمیته امداد توانمندسازی خانواده ها برای کسب درآمد است که در این راستا گام های خوبی برای حمایت از این خانواده‌ها برداشته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.