بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پنجمین روز میزبان تماشاچیان برای دیدن ۱۴ نمایش است که از این تعداد سه نمایش خارجی هستند.

نمایش "سرزمین بازی" اثر اِل آماری بوتروس از فرانسه در بخش بین‌الملل جشنواره به مدت ۶۰ دقیقه و در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

تالار فجر نیز امروز در ساعات ۱۵ و ۱۷:۴۵ عصر در بخش بین‌الملل میزبان علاقهمندان به تماشای نمایش "واوارا" به کارگردانی جودی دی کلرک از بلژیک به مدت ۴۵ دقیقه است.

"راهزن" نمایشی در بخش بین‌الملل است که به کارگردانی محی‌الدین مظفر از تاجیکستان به مدت ۵۰ دقیقه در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در تالار مهدیه به روی صحنه می‌رود.

در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا در سانس‌های ۹:۳۰ و ۱۱ صبح و ۱۵ عصر، نمایش "افسانه بایبری" در بخش نوجوان به نویسندگی محمد موسوی و کارگردانی رضا روان از همدان به مدت ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود.

گروه نمایش "بیگ‌بنگ" اثر افروز غلامیان از شاهین‌شهر در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر به مدت ۴۵ دقیقه اثر خود را در مجتمع بوعلی سینا اجرا می‌کنند.

"هرکی تو دنیا یه شکل و رنگیه" به نویسندگی و کارگردانی حامد ترابی از همدان، نمایشی در بخش خردسال است که در مجتمع بوعلی‌سینا به مدت ۲۰ دقیقه در سه سانس ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر به روی صحنه می‌رود.

سمیرا یزدان پژوه کارگردان نمایش "مزه دروغ تلخه" در بخش کودک است که اثر خود را به مدت ۵۰ دقیقه در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در مجتمع شهید آوینی به روی سن می‌برد.

نمایش "من یک نخود فرنگی متفاوتم" در بخش خردسال از تهران به کارگردانی شکیبا مولوی در ۲ سانس ۱۰ و ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آماده اجرای صحنه‌ای است.

همچنین در بخش خیابانی نمایش "وقتی هفت سالم بود" اثر مهدی حبیبی از تهران به مدت ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰ و نمایش "یک چالش نه چندان کوچولو و خونه مادربزرگه" به کارگردانی نوراله لک از خمینی شهر اصفهان به مدت ۲۲ دقیقه، ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجتمع بوعلی سینا اجرا می‌شود.

محوطه مجتمع شهید آوینی نیز در ساعت ۱۵:۳۰ برای نمایش "نقل مبارک و آقای طبیعت" اثر پژمان شاهوردی از لرستان به مدت ۳۵ دقیقه و در ساعت ۱۶:۳۰ برای نمایش "سفر جادویی" اثر روح اله سنائی از پیشوا به مدت ۳۰ دقیقه، میزبان تماشاگران است.

۲ نمایش "نقالی رستم و تهمینه" به کارگردانی طاهره شفیعی از همدان به مدت ۱۰ دقیقه و "کمودور" به کارگردانی محمد محمدی‌قادر از همدان به مدت ۲۷ دقیقه به ترتیب در ساعات ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ عصر در پارک کودک به اجرای عمومی می‌رسد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ تا ۲۱ آبان در حال برگزاری است. 

۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.