بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان عصر روز پنجشنبه در پیاده راه بوعلی سینا با حضور هزاران کودک همدانی و صدها عروسک رنگارنگ کارش را آغاز کرد.

 هفت گروه هنری و عروسکی همراه با موسیقی‌های شاد آمدن جشنواره تئاتر را خوش آمد گفتند.

عمو مهربان، خاله رویا و عمو حمید مجری‌های برنامه کودک صدا و سیما هم به شور و هیاهوی جشنواره افزودند و لذت این شادمانه را به کام کودکان چند برابر کردند.

عروسک‌های غول‌پیکر بخش هیجان انگیز این رویداد بودند که سال قبل هم تکرار شده بود و امسال هم با خوش سلیقگی دست‌اندرکاران جشنواره به همدان دعوت شدند.

 گروه‌های نمایشی نقره ای تنان، عروسک های تن پوش، چوب پاها، گروه دلقک ها و عروسک های دستی، عروسک های غول پیکر را همراهی کرده و در طول مسیر پیاده راه بوعلی برنامه های متنوعی برای کودکان اجرا کردند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دست پر به دیدن کودکان آمده بود و بادکنک های رنگارنگ و پرچم های رنگی به آنها هدیه داد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۵۰۰ مهمان داخلی و ۱۰ کشور خارجی از امروز کار خود را آغاز کرد و تا بیست و یکم آبان ادامه دارد.

در این رویداد ۵۲ نمایش ایرانی و خارجی در ۶ بخش خردسال، کودک، نوجوان، دانش آموزی، خیابانی و بین‌الملل در هشت سالن نمایش شهر همدان اجرا می‌شود.

آئین اختتامیه این رویداد جهانی در روز سه‌شنبه ۲۱ آبان برگزار و برگزیده های جشنواره معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.