سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در جلسه با معتمدان و اقشار استان همدان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: باید اجازه داد مردم و  همه گروه ها و اقشار در چارچوب قانون حرف خود را بزنند. 

وی اضافه کرد: مشی دولت مبنی بر تقویت احزاب و ایجاد فرصت برابر برای آنها در همدان دنبال شد چراکه در فضای این استان سیاست بر ایجاد فرصت برابر برای همه احزاب و اشخاص با رعایت اعتدال و عقلانیت است.

استاندار همدان با بیان اینکه آستانه تحمل در همدان بالا است و این ویژگی برگرفته از فرهنگ غنی این استان است یادآوری کرد: ۱۶ آذر روز دانشجو تمامی گروه های سیاسی با هر مرام و تفکری در دانشگاه ها سخنرانی کردند.

شاهرخی تاکید کرد: برای انتخابات پیش رو نیز مشارکت حداکثری را نیاز داریم که تحقق این امر نیازمند فضای باز سیاسی است در غیر اینصورت حضور حداکثری رخ نمی دهد.

وی گفت: طبق جدول زمانبندی اعلام شده درباره انتخابات کارها را پیش برده و این استان در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به سر می برد.

استاندار همدان ادامه داد: دنبال فضای باز توام با قانونمندی در استان با هدف ایجاد فرصت حضور برای تمامی سلایق بوده تا همانند گذشته شاهد انتخابات با سلامت و امنیت کامل باشیم.

شاهرخی هدف از تشکیل این جلسه با حضور منتخبان گروه های مختلف از جمله فعالان حوزه فرهنگی، علمی، اجتماعی، بانوان، جانبازان و غیره را فراهم کردن زمینه ای برای بیان دیدگاه ها و تضارب آرا عنوان کرد.

وی گفت: قانون مترقی اساسی که منبعث از دیدگاه امام راحل است جایگاه ویژه ای برای مردم قایل شده و فرصتی برای مردم مهیا کرده تا سبک اداره کشور با حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب آنها رقم بخورد.

استاندار همدان یادآوری کرد: بعد از واگرایی به وجود آمده در دولت گذشته، مردم شعارهای دولت تدبیر و امید را پسندیده و به عقلانیت رای دادند همچنین در انتخابات دوازدهم با وجود فشارها مردم تداوم این شعار و سبک را برگزیدند.

شاهرخی افزود: همچنین دشمنان نظام با استفاده از زور و تزویر درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم بودند که توفیق نیافتند و نظام اسلامی با صلابت و هدایت رهبری از این دسیسه ها نیز با سلامت عبور کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.