در این جشنواره که سه‌شنبه شب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، به برگزیدگان رشته های مختلف بخش های پژوهشی، فناوری و هنری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تندیس و لوح اعطا شد.

در بخش پژوهشی ( تالیف کتاب) گروه اساتید محمد زارعی رضوی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رتبه نخست را کسب کرد و شمس‌الدین دیانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین در این حوزه و در رشته مقاله نویسی گروه اساتید لیلی عاقبتی ملکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عبدالرسول خسروی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و  محمد آقاجانی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه دانشجویان نیز صدرا انصاری پور از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه نخست را از آن خود کرد و ملیحه پیشوایی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد دوم شد.

همچنین در گروه کارکنان شرکت کننده ای موفق به کسب رتبه اول و دوم نشد اما مریم منصوری از دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه سوم را کسب کرده مرضیه صالحی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شایسته تقدیر شد.

در بخش پژوهش و در نقد و بررسی کتاب از گروه اساتید شرکت کننده آزیتا جابری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  فرشته بهمنش از دانشگاه علوم پزشکی بابل و نجمه نامدار از دانشگاه علوم پزشکی فسا رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در گروه کارکنان هدایت الله خاطیان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه اول را کسب کرد و طاهره شکری زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم و صدیقه مقدم فر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه سوم را کسب کرد.

 رستگار رحمانی تنها از دانشگاه علوم پزشکی تهران در گروه دانشجویان موفق به کسب رتبه نخست شد و فریبا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فریبا پناهیان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تلخیص کتاب خدیجه نصیریانی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، محمد مهدی زاده از دانشگاه علوم پزشکی قم و  زهره سادات میرمقتدایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در گروه اساتید اول تا سوم شدند همچنین در گروه کارکنان مریم کامکاری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه اول را کسب کرد و زینب غلام نیا شیروانی از دانشگاه علوم پزشکی بابل و لیلاسادات ابوالفتحی از دانشگاه علوم پزشکی فسا در جایگاه های بعدی ایستادند.

رتبه اول تا سوم گروه دانشجویان به ترتیب به زهرا ملارسولی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حسین محمدیان از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و رضوان شکربیگی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعلق گرفت.

فناوری

در بخش فناوری شامل کانال های مجازی قرآنی در گروه دانشجویان مجتبی مهجور از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، عطیه عبدالجوادی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، سیده مرضیه حسینی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اول تا سوم و مریم عسگری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شایسته تقدیر شد.

گروه کارکنان و اساتید رتبه ای در این بخش کسب نکردند اما حسن زرنقی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز شایسته تقدیر شد.

در این بخش و در تولید اپلیکیشن گروه دانشجویان کسی رتبه اول و دوم را کسب نکرد همایون دوستی نجاتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم شد همچنین از تورج مساحی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

در گروه کارکنان و اساتید نیز هیچیک از شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم نشدند اما آثار عاطفه حیدریان از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، میثم سپاه منصوری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، محمد حبیبی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و محمد مهدی امین الرعایا از دانشگاه علوم پزشکی یزد شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش هنری (تذهیب)

در گروه کارکنان و اساتید پروانه کاویانی از دانشگاه علوم پزشکی مراغه رتبه اول و نفیسه قرآنی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و  منصوره درویش از دانشگاه علوم پزشکی شاهد رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در گروه دانشجویان رتبه نخست را زهرا افشار از دانشگاه علوم پزشکی همدان کسب کرد و علی بیاتی از دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی رتبه دوم و مریم نورمحمدی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند رتبه سوم را احراز کرد.

در بخش هنری و خط شکسته نستعلیق کارکنان و اساتید رتبه نخست این بخش را علی امیری نژاد از دانشگاه علوم پزشکی ایلام به خود اختصاص داد و ابوذرالبرزی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ابراهیم عابدی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در گروه دانشجویان نیز  علی مردانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه نخست پریسا رهروان سحر از دانشگاه علوم پزشکی البرز رتبه دوم و معصومه کاظمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش خط نستعلیق گروه دانشجویان سهیل باقری از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بابک نظری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و  محمد رضا فرهادی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه کارکنان و اساتید رتبه نخست را سعید نجف زاده از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کسب کرد و سید نجف مسعودی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و وریا اسدی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان دوم و سوم شدند.

در بخش معرق و منبت دانشجویان شرکت کننده در این بخش از جمله مهدی گودرزی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فرشته طیبی خرم از دانشگاه علوم پزشکی قم رتبه نخست و دوم را کسب کردند.

در گروه کارکنان و اساتید نیز پرویز کرمی اوریاد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و لطیف محمدی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول و دوم و  مجید فراهانی از دانشگاه علوم پزشکی اراک و ابراهیم رحیمی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نقاشی گروه کارکنان و اساتید علی محمدی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان، الهام رحیمی سپهر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و  فاطمه زهرایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران اول تا سوم شدند و در گروه دانشجویان هاجر دری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، زهرا خضرپور از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و طیبه عالیشوندی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترتیل جایگاه نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکاسی مرضیه زهانی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سعید منشاری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امیرعلی مشهدی آقا از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گروه دانجویان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین گروه کارکنان و اساتید رتبه های اول تا سوم به ترتیب توسط محمد خسروان زاده از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، پروانه فتاحی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمد احمدی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان کسب شد.

در بخش فیلم کوتاه گروه دانشجویان محمد گودینی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، همایون دوستی نجاتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و  علی خدری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان اول تا سوم شدند و در گروه کارکنان و اساتید امیرحسین بهی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان رتبه اول را کسب کرد و حامد حیدری ذاکر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ابوالفضل عصارزاده از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در رتبه های بعدی ایستادند.

در طراحی پوستر مصطفی عزیزپور از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بخش کارکنان رتبه کسب کرده و در بخش دانشجویان اثر محمد کرمی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول شایسته تقدیر شد.

در بخش نمایش تئاتر صحنه گروه دانشجویان به خاطر نمایش چهارشب با رویا رتبه نمایش تئاتر صحنه را کسب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.