به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان که در جلسه صحن شورای اسلامی این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهرداری همدان باید طبق مصوبه شورای شهر تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی با اشاره به عدم تحقق وعده شهرداری در تکمیل پروژه روگذر تقاطع سردار شهید حسین همدانی، خاطرنشان کرد: طبق وعده شهرداری همدان، این پروژه باید تا پایان شهریور ماه سالجاری به نتیجه می رسید ولی متاسفانه این وعده نیز محقق نشد.

کامران گردان، عدم تکمیل سایت موزه میدان امام (ره) و پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ را از دیگر پروژه های نیمه تمام همدان دانست و اظهار داشت: این دو مورد از جمله طرح‌های نیمه تمامی است که شهرداری در زمینه اجرای آن ها عملکرد خوبی نداشته است.

وی با یادآوری اینکه با شروع بارندگی های پائیزی، فصل کاری را از دست خواهیم داد، تاکید کرد: پروژه‌های اولویت‌دار هنوز عملیاتی نشده اند در حالی که باید پاسخگوی مطالبات مردم در این زمینه باشیم.

رئیس شورای شهر همدان در آخر از خدمات ارائه شد به زائرین اربعین حسینی در این ایام قدردانی کرد و افزود: شهرداری همدان در سال های گذشته نیز در کربلا خوش درخشید و عملکرد قابل تحسینی داشت که باید مورد تجلیل قرار گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1280373
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.