رئیس شورای اسلامی شهر هورامان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه رسمی شورا برای انتخاب شهردار با حضور همه اعضا و جمعی از شهروندان در محل  شهرداری برگزار شد.
عباس مرادی افزود: در این جلسه پس از بررسی مدارک و رزومه کاندیداها،  آرمان شهبازی با رای اکثریت شورا برای سمت شهرداری این شهر انتخاب شد.
رئیس شورای شهر هورامان اضافه کرد: صورتجلسه انتخاب شهردار جدید به فرمانداری سروآباد ارسال و یک نسخه نیز به امور شهری استانداری کردستان جهت بررسی، انجام گزینش و تایید نهایی ارسال شده است.  
وی یادآور شد: بعد از ابطال مصوبه قبلی شورای اسلامی شهر هورامان به دلیل طولانی شدن حکم شهردار معرفی شده، ثبت نام از متقاضیان پست شهرداری هورامان انجام و بیش از ۱۲ نفر رزومه و سوابق کاری خود را به شورای اسلامی تحویل دادند.
مرادی گفت: شهردار انتخاب شده اهل شهرستان مریوان و دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد عمران شهری است.
شهر هورامان بعد از استعفای فرزاد اخترکاون شهردار قبلی در تیر ماه ۹۶ تاکنون چند دوره به صورت سرپرستی اداره شده است و یکی از مطالبات و درخواست های شهروندان معرفی و انتخاب نهایی شهردار بود.
نبود درآمد پایدار شهری، پروژه های نیمه تمام، کمبود اعتبارات عمرانی، بدهی های معوقه و پایین بودن عوارض شهری از مهمترین مشکلات شهرداری هورامان است، این شهرداری دارای ۱۴ نفر پرسنل و نیروی خدمات شهری است.
شهرداری هورامان با سه هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارای پنج عضو اصلی شورا و ۲ نفر علی البدل است.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.