علی اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سهم متعلق به ۵۰۱ شرکت به ارزش سه هزار و ۱۲۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۶۳ ریال در تالار بورس منطقه‌­ای استان همدان دادوستد شد.

وی با بیان اینکه ۳۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است، اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌­ای همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۴۸ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۴۵۱ ریال بوده که نسبت به شهریور­ماه، ۱۷۶ درصد افزایش داشته ­است.

مدیر بورس منطقه ای همدان خاطرنشان کرد: در این ماه شرکت ­های بانک ملت، تامین ماسه ریختگر یولیزینگ و رایان سایپا به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

اسکندری اظهار داشت: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه­های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در مهرماه ۳۰۰ نفر در دوره‌­های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.  

وی گفت: شاخص کل بورس در پایان مهرماه معادل ۳۰۸ هزار و ۳۱۵ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۶ هزار و ۲۱۱ واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس نیز با ۲۱۲ واحد کاهش به سه هزار و ۸۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.