محمد مهدی مفتح روز چهارشنبه در بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از طرح های صنعتی تویسرکان اظهار داشت: حمایت های دولت از سرمایه گذاران به ویژه بانک صنعت و معدن در تامین منابع مالی موجب شد چندین کارخانه تولید دارو در این شهرستان شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: فاران شیمی، تدبیر دارو و هگمتان دارو از صنایع خوش نام استان همدان هستند که در تویسرکان واقع شده و در خودکفایی کشور در زمینه دارو نقش اساسی دارند. 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه کشور صنایع دارویی تویسرکان به خوبی توانسته اند کشور را از واردات برخی داروها بی نیاز کند که اقدامی ستودنی است.

مفتح خاطرنشان کرد: این شرکت های داروسازی در زمینه تولید داروهای هوشمند وارد عمل شده و در زمینه صادرات عملکرد خوبی دارند. 

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تاکید کرد: صنایع یاد شده با پشتیبانی دولت و حمایت ویژه بانک صنعت و معدن توانسته اند بخشی از سرمایه مورد نیاز خود برای راه اندازی را تامین کرده و امروز به مرحله توسعه خطوط تولید رسیده اند.

وی با اشاره به آمار اشتغال تویسرکان افزود: این منطقه از مناطق محروم استان محسوب می شود اما رشد شگفت انگیز صنایع دارویی، این شهر را به قطب داروی کشور تبدیل کرده است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن امروز از صنایع شاخص استان همدان که با مشارکت این بانک تخصصی ساخته شده اند، بازدید و در جریان روند تولید آنها قرار گرفت.

در جریان این بازدیدها برای توسعه و تکمیل خطوط هشت طرح صنعتی استان همدان که با حمایت بانک صنعت و معدن احداث شده اند، ۳۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.