سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه درباره این پرونده اظهارداشت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های موتورسیکلت در خیابانهای شهر همدان در طول چند ماه اخیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل سرقت ها و بازبینی تصاویر دوربین های مدار بسته در سطح معابر و تحقیقات از منابع محلی مشخص شد، فرد سارق از ساکنان یکی از روستاهای شهرستان همدان است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: پس از تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون در بخش شراء همدان و فوت راکب این وسیله نقلیه، در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که موتورسیکلت تصادفی دارای پلاک مخدوش است.

سرهنگ زارعی  افزود: با بررسی سوابق و مدارک مشخص شد که موتورسیکلت یاد شده سرقتی است که  با سر نخ بدست آمده و تلاش شبانه روزی کارآگاهان، سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۶ دستگاه موتورسیکت اعتراف و با راهنمایی وی تمامی مالخران شناسایی و موتورسیکلت ها نیز کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر مراقبت از اموال و استفاده از تجهیزات ایمنی در حفظ وسایل نقلیه گفت: سارقان، موتورسیکت های مدل بالا و بدون قفل را شناسایی کرده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت آنان می کنند.

کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۴ و ۱۳ خبر داد و گفت:  ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳ عین القضات به یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ سی سی با پلاک پوشیده شده که در مقابل درمانگاهی متوقف بود مشکوک شدند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: در بررسی ها و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، این موتورسیکلت ۱۸ شهریور از شهرک فرهنگیان به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: به گفته راکب ۱۶ ساله این موتورسیکلت، وی ۱۰ روز قبل این وسیله نقلیه را بدون هیچ مدرکی و بدون اطلاع و یا مشورت با والدین خریده اما هم اینک متوجه شده که موتورسیکلت سرقتی است.

سرهنگ باقری با بیان اینکه تلاش برای شناسایی سارق ادامه دارد گفت: در ماموریت دیگری و به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت موتورسیکلت از درب منزل بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ شهدا قرار گرفت.

وی افزود: مالک موتورسیکلت شب هنگام پس از بازگشت از محل کار به علت خستگی موتورسیکلت را بدون هیچگونه قفل و تجهیزات ضد سرقت داخل کوچه و جلوی درب منزل پارک کرده تا پس از صرف شام و کمی استراحت آن را به داخل حیاط بیاورم، اما در این فرصت موتور به سرقت می‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ماموران با بررسی دوربین های مدار بسته در محل سرانجام توانستند فرد سارق را که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.