به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول فراهانی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروهی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تاکستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی و تحقیقات فنی پلیسی، هویت یکی سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی فنی پلیس 2 همدست و یک مالخر را معرفی کرد.
به گفته این مسئول انتظامی، پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری همدستان و یک مالخر شد و آنان نیز به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.
سرهنگ فراهانی با اشاره به اینکه هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا از پارک موتورسیکلت خود در مکان های خلوت و تاریک خودداری و از تجهیزات ایمنی برای پیشگیری از سرقت استفاده کنند و ضمن سلب فرصت جرم از مجرمان، پلیس را در ارتقاء احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

** کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق
سرهنگ فراهانی در ادامه از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در تاکستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت در مسیر خرمدشت به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: پلیس در بررسی های به عمل آمده از مدارک راننده دریافت که این خودرو فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از آن 2 هزار لیتر سوخت از نوع گازوییل را کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کرد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.