سرهنگ 'مسعود سپهوند' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در آران و بیدگل گفت: پس از شناسایی مناطق آلوده و اقدام های اطلاعاتی گسترده، این طرح در راستای جمع آوری معتادان خطرناک، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا و در جریان آن مقداری مواد مخدر، 21 دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری 6 نفر دزد احشام، چهار دزد واحدهای مسکونی و هشت نفر دزد اماکن در سال جاری افزود: مجموع آمار کشف جرائم در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته که کاهش میزان وقوع جرم و افزایش کشفیات در نتیجه خدمات پلیس و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به جرائم و ناهنجاری هاست.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: از نظر امنیتی این شهرستان نسبت به سایر نقاط استان اصفهان در شرایط مناسبی قرار دارد، به طوری که وقوع جرائم خشن از ابتدای سال جاری تا کنون 40 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
او با تاکید بر رعایت بیشتر نکات ایمنی و امنیتی همانند نصب دوربین های مداربسته و استفاده از نگهبان های محلی برای پیشگیری از جرائم به ویژه دزدی اضافه کرد: کشف جرائم خشن (قتل، آدم ربایی، تیراندازی، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف) در سال جاری نیز 300 درصد نسبت به سال 1395 افزایش یافته است.
سپهوند همچنین از افزایش کلاهبرداران اینترنتی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: جرائم اینترنتی در سال جاری 25 درصد رشد داشته که نشان می دهد مردم در زمینه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید دقت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس فتا مراجعه کنند.
وی در ادامه بدون اشاره به تعداد سانحه های رانندگی و میزان تلفات جانی و خسارت های مالی ناشی از آن، از کاهش 22 درصدی تصادف های منجر به فوت و آسیب دیدن افراد در این شهرستان خبر داد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.