ابراهیم کارخانه‌ای روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:  ۶۴ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی نجات تیپ یک و ۲ ، ۱۲۷ تیم عملیاتی و ۴۴۸ نیرو در اجرای عملیات‌ها مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: ۴۸ مورد از ۹۸ عملیات صورت گرفته مربوط به سوانح رانندگی بوده است که در این عملیات ها ۱۵۰ تن مصدوم و مجروح شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار داشت: ۵۱ تن از مصدومان توسط ۴۹ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی این استان انتقال یافتند.

کارخانه‌ای ادامه داد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات و ۱۱ دستگاه خودروی اداری در ۱۲ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در طرح اربعین به زائران امداد رسانی کردند. 

وی افزود: ۲ دستگاه آمبولانس و یک تریلی در مجموع با پنج نیرو به همراه تیم پزشکی هلال احمر شامل پنج تکنسین دارویی، ۲ پزشک عمومی و سه فرد فعال در خدمات درمانگاهی به عراق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان درباره خدمات ارائه شده در پایانه موقت همدان که معین ۶ استان کشور است گفت: ۳۵ نیرو در قالب هفت تیم با ۲۰ تخته چادر، ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ عدد موکت، ۸۰ زیرانداز برزنتی و ۲ دستگاه آمبولانس در اختیار زائران اربعین بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.