حبیب معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: این آمبولانس ها شامل تویوتا هایس، تویوتا هایلوکس، بنز اسپرینتر ۳۱۵ و بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار است.

وی اظهار داشت: هم اینک واحد فوریت های پزشکی این استان با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و مابقی بیمارستان های دولتی، خصوصی، نظامی و تامین اجتماعی نیز با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس به مردم خدمات ارائه می دهند.

رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی همدان بیان کرد: به تازگی ۶ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر کمک دار ۳۱۵ در اختیار پایگاه های اورژانس واقع در گنبد و عبدالرحیم شهرستان همدان، سدکلان شهرستان ملایر، فارسبان شهرستان نهاوند، کوهین شهرستان کبودرآهنگ و کرفس شهرستان رزن قرار گرفت.

معصومی ادامه داد: قرار است تا پایان سالجاری نیز ۱۱ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به ناوگان حمل و نقلی اورژانس این استان افزوده شود.

وی با عنوان اینکه استان همدان دارای ۶۱ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری است گفت: طبق استاندارد باید در هر ۴۰ کیلومتر یک پایگاه جاده ای و به ازای ۵۰ هزار نفر جمعیت یک پایگاه شهری راه اندازی شود.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: هم اینک ۱۰ پایگاه اورژانس شهری در همدان، سه پایگاه در ملایر، ۲ پایگاه در نهاوند، ۲ پایگاه در تویسرکان، ۲ پایگاه در بهار و مابقی شهرستان هر کدام یک پایگاه، در مجموع ۲۲ پایگاه شهری در این استان فعال است.

معصومی اضافه کرد: چهار پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اسدآباد که مستقل است به شهروندان خدمات خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.