فرماندار البرز گفت: کلینیک ویژه تخصصی الوند و مرکز خدمات جامع الوند شماره ۳ در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی، در دیدار نامدار رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان و سلیمانی مدیر Eoc دانشگاه علوم پزشکی با وی که در محل فرمانداری البرز برگزار شد، گفت: با راه اندازی پایگاه دوم فوریت های پزشکی الوند مردم از خدمات مطلوب تر در این حوزه بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات و ارتقای سطح بهداشت عموم در جامعه گفت: کلینیک ویژه تخصصی الوند و مرکز خدمات جامع سلامت الوند ۳ در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست، سلیمانی مدیر Eoc دانشگاه علوم پزشکی استان از وجود ۵ پایگاه اورژانس در شهرستان شامل الوند، محمدیه، مهرگان، لیا و عوارضی اتوبان زنجان قزوین نام برد و گفت: خوشبختانه میانگین زمان حضور اورژانس در موقعیتهای اعلام شده با استاندارد کشوری تطابق دارد.

در پایان این نشست نیز نامدار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از حمایتهای صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان البرز اذعان داشت: طی ماه های گذشته هیچ شکایتی بابت عدم ارائه خدمات اورژانس به بازرسی استان نداشته ایم و در جهت ارائه خدمات مطلوب مصمم تر از گذشته نیز هستیم .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.