این همایش بزرگ خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۲ مهرماه در مسیر حدود پنج کیلومتری میدان پژوهش تا تپه عباس‌آباد با حضور پرشور شهروندان و ورزشکاران برگزار شد.

در این همایش مدیرکل ورزش و جوانان همدان باتبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: همدان با جاذبه های بی‌نظیر گردشگری می‌تواند میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور باشد.

محسن جهانشیر اظهار داشت: کهن دیار هگمتانه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی زیادی دارد که همین انگیزه‌ای برای سفر به این شهر محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: آرامشی که داریم حاصل تلاش شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: همدان نقطه ای زیبا از ایران زیباست که جاذبه های فراوانی برای گردشگری دارد. 

وی تاکید کرد: همدان با بیش از سه هزار و ۳۰۰ سال قدمت شهرنشینی، قدیمی‌ترین شهر جهان است و به همین دلیل همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین انتخاب شده است.

حاجی‌بابایی افزود: وجود بیش از یک‌هزارو ۸۰۰ جاذبه گردشگری همدان را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به برکت نیروی انتظامی امنیت در کشور برقرار است و به عنوان امن‌ترین کشور دنیا آرامش را به ما هدیه دادند.

امیر خجسته افزود: پیاده‌روی و ورزش همگانی، سلامتی را برای ما به ارمغان می‌آورد و باید ورزش همگانی در زندگی شهروندان نهادینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی همدان نیز گفت: دومین روز از هفته نیروی انتظامی به نام "پلیس، آرامش و خانواده" نامگذاری شده است و خوشحالیم که موجب آرامش برای مردم و ورزشکاران شده ایم.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح افزود: هر روز صبح‌ها ورزش همگانی در پارک‌ها و ایستگاه‌های سلامت شهرستان های استان برپا می‌شود که همکاران ما نیز در کنار مردم ورزش و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی تاکید کرد: این امنیت بدون مشارکت مردم حاصل نمی‌شود.

سردار کامرانی‌صالح بیان کرد: توسعه پلیس اجتماعی یکی از اولویت‌های ماست چرا که مشارکت مردمی را افزایش می‌دهد.

این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با مشارکت ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار و در پایان آن جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.