حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: رئیس جمهوری در سخنان خود تاکید کرد ایران نیازی به مذاکره نمیبیند و پاسخ ما به مذاکره تحت فشار «نه» است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها تحت فشار مذاکره نمی‌کند، بلکه بر مقاومت خود نیز پافشاری می‌کند.

امام جمعه ملایر با اشاره به متهم کردن ایران در حمله به تاسیسات آرامکو عربستان تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان این بود که رفتار جدی و از موضع قدرت در مقابل این اقدام نشان دهند و پوزه دشمن را به خاک بمالند.

حجت الاسلام برقراری همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازگویی رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی را ضروری دانست و افزود: به برکت دفاع مقدس عزت را به دست آوردیم و حقانیت و حاکمیت دین را در پرتو دفاع مقدس ثابت کردیم.

وی با بیان اینکه نصرت الهی همواره یار و یاور رزمندگان ما در جبهه‌های جنگ بود بیان کرد: دوران دفاع مقدس دوران شناخت شیر مردان خدا بود که در میدان جنگ مردانگی خود را نشان دادند.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دفاع مقدس گفت: این شهیدان رشادت، شهامت و شجاعت را امروز به نسل جوان فلسطین، عراق، بحرین، یمن، سوریه و لبنان نشان دادند.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: به برکت دفاع مقدس نسل ما پاک و دین ما سالم می‌ماند و امنیت ما حفظ می‌شود و نباید از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس چشم‌پوشی کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن به برکت دفاع مقدس تفسیر شد افزود: اگرچه در هشت سال جنگ تحمیلی تجهیزات و نیروهای ما اندک بود، اما جوانان مومن، انقلابی، پاک و اهل توسل به جبهه‌های جنگ رفتند و به لطف و توکل خدا پیروز شدیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰ تاکید کرد: امروز نیز افسران جنگ اقتصادی اگر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند، حصر اقتصادی را می‌توانیم بشکنیم، به شرط آنکه به داشته‌های داخل و توانمندی درونی‌مان باور داشته باشیم.

حجت الاسلام برقراری همچنین با تبریک فرا رسیدن روز ایمنی و آتش نشانی در هفتم مهر گفت: آتش‌نشانان ما برای امنیت کشور سر از پا نمی‌شناسند و لازم است مسئولان بیش از گذشته قدردان آنها باشند.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.