حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات اندیشه ورزان جوان شهرستان ملایر افزود: طبق احادیثی از امیرالمومنین علی(ع) جوان باید بر اساس اخلاق روز تربیت شود و اجازه دهیم حرکت و پویایی داشته باشند.


وی با تاکید بر اینکه تحرک جوانان باید همراه با هدف و معرفت باشد، ضمن تاکید بر رعایت اخلاق، ادب و اصول ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: جوانان را باید با فکر امروز و فردا تربیت کنیم تا برای مواجهه با مسائل و نیازمندی های روز دنیا آماده باشند.


امام جمعه ملایر فعالیت هیات اندیشه ورزان جوان را در ارائه کمک و مشاوره به مدیران و پیشبرد امور اثرگذار دانست و خطاب به جوانان تاکید کرد: در مسیر راه دلسرد نشوید، حتی زمانی که ایده و فکری نو از شما عملیاتی نشود.


حجت الاسلام برقراری گفت: اصل حرکت هیات اندیشه ورز جوان خوب است و جوانان در این مسیر هرگز ناامید نشوند، چرا که حرکت کشور رو به جلو است.


وی تشکیل هیات اندیشه ورز جوان را ایده ای ناب از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و از جوانان درخواست کرد: در تمامی موضوع ها و مسائل جامعه ورود پیدا کنید و نظر، ایده و فکر نو ارائه دهید، ما نیز استقبال می کنیم.


امام جمعه ملایر اظهار داشت: دغدغه و دلسوزی شما برای ما بسیار ارزشمند است  و به طور قطع می تواند در حل مشکلات راهگشا باشد.


حجت الاسلام برقراری خواستار استمرار این نشست ها شد و افزود: پیشنهادها و دغدغه های شما را در زمینه های مختلف می شنویم و در حد توان برای عملیاتی شدن آن تلاش می کنیم.


وی همچنین پسماندهای عفونی بیمارستان ها را یکی از موضوع های مهم روز این شهرستان برشمرد و خواستار ورود جدی هیات اندیشه ورزان جوان در این راستا شد و ادامه داد: پسماندهای بیمارستانی یک تهدید جدی است که شما می توانید برای حل این مشکل ایده و طرح بدهید.

دیدار اعضای هیات اندیشه ورز جوان ملایر با امام جمعه


افزایش روز افزون فروشگاه های زنجیره ای در مرکز شهر، تحریف در عزاداری های حسینی، برپایی ایستگاه های صلواتی و نصب بنرهای افراد فوت شده در هیات های عزاداری ها و تجمع هیات های عزاداری از دیگر مواردی بود که توسط اعضای هیات اندیشه ورزان جوان مطرح شد و امام جمعه ملایر خطاب به جوانان تاکید کرد: به عنوان یک دستور کار می توانید روی این موضوع ها تحلیل و بررسی انجام و فکرهای نو ارائه دهید.

هیات اندیشه ورزان جوان ملایر از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و دارای چهار کمیته تخصصی فرهنگی و هنری، اجتماعی و امور سیاسی، علمی و آموزشی و اشتغال و کارآفرینی است.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.