۲ تیم در شرایطی امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف هم می‌روند که مس نوین با سه امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و شهرداری با یک امتیاز رتبه هفتم را در اختیار دارد.

هادی گل محمدی پس از چهارمین فصل حضورش در شهرداری به دنبال صعود از لیگ ۲ است و باید دید آیا به هدفش می رسد یا در نیمه راه جایش را به گزینه ای دیگر می‌دهد.

در سال های اخیر شاهد تغییرات در کادر فنی شهرداری بوده ایم و با صرف بودجه های میلیاردی هنوز نتیجه ای عاید این تیم و مجموعه شهرداری همدان نشده است.

نبود افراد فوتبال شناس در راس مدیریتی فوتبال شهرداری و تصمیم های سلیقگی باعث شد تا شهرداری در این سال ها فقط در لیگ ۲ درجا بزند.

با این حال امسال گل محمدی تیمی جوان و مستعد را دورهم جمع کرده و باید دید آیا ترکیب او می‌تواند انتظارها را برآورده کند.

شهرداری به دنبال سه امتیاز

تیم شهرداری امروز در شرایطی مقابل مس نوین کرمان قرار می‌گیرد که در این مسابقه دنبال تصاحب سه امتیاز خانگی است.

شاگردان گل محمدی پس از تساوی مقابل کاسپین قزوین در رده هفتم جدول گروه یک قرار گرفتند و اکنون به دنبال برتری در این مسابقه و صعود به جمع مدعیان هستند.

تساوی و شکست در این مسابقه نتیجه ای نامطلوب برای شهرداری که می خواهد مدعی صعود باشد، هست.

شهرداری همدان در صورت پیروزی در این مسابقه می تواند امیدوار به حضور در جمع چهار تیم برتر گروه باشد اما از دست دادن امتیاز چه بسا منجر به سقوط در جدول شود.

آنها در بازی هفته قبل برابر کاسپین در حالیکه پیشتاز بازی بودند اما در نیمه دوم با دریافت گل در نهایت مساوی شدند.

شهرداری برای اینکه بتواند شرایط را به نوعی تغییر دهد و وضعیت خود را در جدول بهتر کند، محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است.

باز هم دغدغه مالی

تیم شهرداری همدان با گذشت چندین هفته از تمرین و مسابقه ، هنوز قرارداد مالی اعضای تیم را پرداخت نکرده است.

این مساله برای کادر فنی به نگرانی تبدیل شده چرا که رفته رفته صدای اعتراض بازیکنان برای دریافت درصد اولیه قراردادهایشان در آمده است.

بدون شک پس از بازی امروز شرایط متفاوت خواهد شد و تیم تحت هدایت گل محمدی تعارف را کنار گذاشته و قراردادهای خود را مطالبه می کنند.

به هر حال مرسوم است که پیش از شروع فصل ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر پرداخت شود و هنوز این مهم در شهرداری عملی نشده است.

مشخص نیست شرایط مالی شهرداری در فصل جاری چطور می‌خواهد ساماندهی شود.

مس نوین تیمی زهردار

تیم مس نوین کرمان در هفته نخست با برتری ۲ بر صفر مقابل شهرداری آستارا نشان داد که امسال تیم قدرتمندی را روانه بازی ها کرده است.

مسی ها با این برد و کسب سه امتیاز در رده سوم جدول گروه یک قرار گرفتند.

آنها برای بقا در کورس مدعیان بالای جدول نباید در بازی امروز برابر شهرداری بازنده میدان باشند.

همین مساله به زیبایی بازی ۲ تیم خواهد افزود و رقابت برای کسب امتیاز نوید مسابقه ای هجومی و جذاب را می دهد.

مسی ها اغلب مواقع در بازی با شهرداری مغلوب شده اند و حالا باید دید آیا در بازی امروز به ناکامی های خود پایان می دهند یا این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

پیروزی ۲ بر صفر آنها مقابل شهرداری آستارا نشان داد که امسال متفاوت ظاهر شده اند و شاید هم بتوانند جزو مدعیان فصل باشند.

بازی سختی داریم

سرمربی تیم شهرداری همدان پیرامون این مسابقه می‌گوید: تیم فوتبال مس نوین کرمان در هفته نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده و از تیم‌های قدرتمند و خوب گروه ما به شمار می‌رود و بازی سختی در پیش داریم.

هادی گل محمدی افزود: تیم ما در تمام دیدارهای خانگی به نتیجه‌ای جز پیروزی فکر نمی‌کند و در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران و مردم همدان انتظار داریم در دیدارهای خانگی ما را تنها نگذارند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز سه‌شنبه ۲ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس میزبان مس نوین کرمان است.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.