حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدشانسی ابتدای بازی، استرس و فشار تماشاگران آبادانی، پرتاب های بازیکنان ما که در حلقه نمی رفت، باعث شد تا نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی عنوان کرد: اما هم اینک از بازیکنان خواسته ام که بدون فکر به بازی قبلی و با آمادگی کامل و پیروزی وارد میدان بازی جهارم شوند.
سرمربی شهرداری گرگان در خصوص قضاوت داوران در دیدار سوم هم گفت: در بازی روز گذشته داوران قضاوت خوبی داشتند و برخی سوت های اشتباه شاید به دلیل جو سالن بود.
وی یادآور شد: امروز بازیکنان تنها دستورات تیمی را انجام می دهند و خود را درگیر مسائل داوری نخواهند کرد.
کلاسنگیانی همچنین گفت که داوران باید قدرت کنترل و تصمیم داشته باشند تا جای هیچ اعتراض و حرفی از سوی مربیان، کادر فنی و بازیکن تیم ها نباشد، اما سوت های اشتباه و تصمیمات عجولانه زیبایی بازی را می گیرد.
به گزارش ایرنا، در فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور پنج دیدار بین شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان برگزار می شود که سه بازی آن تاکنون انجام شده که تیم شهرداری گرگان در 2 دیدار نخست میزبان بود، اما دیدار اول را با نتیجه 67 بر 63 واگذار کرد و در مسابقه دوم 81 بر 79 حریف آبادانی را شکست داد.
نفتی ها روز چهارشنبه میزبان سومین دیدار بودند که بازی با نتیجه 99 بر 74 به سود خود پایان دادند.
دو تیم امروز پنجشنبه در بازی چهارم در آبادان دیدار می کنند که در صورت برتری میزبان، پالایش نفت قهرمان خواهد شد، در غیر این صورت تیم اول لیگ روز یکشنبه هفته آینده (15 اردیبهشت) در گرگان مشخص خواهد شد.
در عین حال هر دو تیم جواز حضور در جام باشگاه های غرب آسیا را کسب کرده اند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.