سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند از بنادر جنوبی کشور کالاهای خارجی فاقد مجوز را با یک دستگاه کامیون به شهرهای غربی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت خبر، سه تیم از ماموران پلیس آگاهی به مسیر جوکار _ همدان اعزام شده و نسبت به کنترل خودروهای عبوری اقدام کردند که عصر روز گذشته کامیون یاد شده در شهر جوکار مشاهده و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: راننده کامیون اظهار داشت، حامل بار علوفه است که در بازرسی های صورت گرفته، در زیر کیسه های علوفه ۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و پرونده متهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار کامرانی صالح ارزش کالاهای کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: پلیس با تمام توان با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان همدان کشف شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دارد همچنین یک هزار و ۷۲۰ قاچاقچی کالا در نیمه نخست سال جری در این استان دستگیر شدند.

کشف ۲۵۰ هزار قطعه مرغ، ۲۵۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۲۴۳ تن گندم و آرد، ۶۳۰ هزار لیتر انوع فرآورده های نفتی و افزایش ۲۵ درصدی کشف دام سبک و سنگین قاچاق از جمله پرونده ها و کشفیات مهم پلیس آگاهی همدان در ۶ ماهه سالجاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.