مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه آموزش و پروش به خوبی در طرح مهر برنامه های خود را اجرا می کند، افزود: توجه ویژه به کودکان و نوجوانان در سال تحصیلی بسیار مهم است و آینده کشور ما را تضمین می کند.

وی با اشاره به کمک خیرین مدرسه ساز برای نوسازی و تجهیز مدارس اظهار داشت: کارهای خوب و کم نظیری از خیران مدرسه ساز در هفته دولت دیدیم که بیانگر این است که در صورت اماده سازی زمینه های لازم مردم پای کار هستند.

آزادبخت با اشاره به ثبت نام ۹۸.۲ درصد از ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید، بیان کرد: کسب رتبه سوم ابلاغ معلمان در کشور توسط آموزش و پرورش همدان جای تقدیر دارد و دغدغه ها را برای کلاس های بدون معلم کاهش می دهد.

وی تاکید کرد: به منظور برپایی نماز جماعت، روحانی در مدارس حضور یابند زیرا هر چه روحانیت در مدارس حضور داشته باشد، دانش آموزان از لحاظ توجه به مسائل دینی بیمه می شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان درباره طرح نظارت شیوه نامه طرح مهر افزود: در استان همدان نزدیک به ۷۰ درصد مدارس مورد نظارت و ارزیابی این طرح قرار گرفتند که ۳۷ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

نعمت الله بحیرایی از همه دستگاه های استان خواست: در بازگشایی مدارس و اجرای پروژه مهر مشارکت همه جانبه داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرداری ها شرایط لازم را برای ایجاد فضای مناسب به منظور بازگشایی مدارس فراهم کنند.

در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ نزدیک به ۲۸۷ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی همدان تحصیل کردند و برای سال تحصیلی جدید نیز حدود ۹۸ درصد از دانش آموزان ثبت نام کرده اند.

۹۹۰۴/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.