فرماندار همدان روز جمعه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: سه طرح میز خدمت شامل استقرار میز خدمت در ادارات، در حاشیه نماز های جمعه و محله ها در دستور کار قرار گرفت.

حسین افشار یادآوری کرد: همچنین در پایان سال ۹۷ به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب ۴۰ میز خدمت در ۴۰ محله شهر همدان دایر شد که در ۲ برنامه استاندار همدان، ۲ برنامه فرماندار و مابقی تمامی مدیران شهرستانی حاضر شده و به دغدغه  ها و مطالبات مردم پاسخ دادند.

وی ادامه داد: برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه از اول مرداد امسال آغاز شده و هر هفته سه دستگاه اجرایی و در مجموع تا پایان شهریور ۳۹ نهاد اجرایی و خدماتی در این محل مستقر می شوند.

فرماندار همدان اظهار داشت: جمعه این هفته و هفته آینده به مناسبت قرار گرفتن در هفته دولت، شمار دستگاه های حاضر در نماز جمعه به ۶ دستگاه افزایش یافته است.

افشاری گفت: طرح دیگری با عنوان "علی وقف اسلام" اجرا و با همکاری بسیج ناحیه مقاومت همدان، هفت میز خدمت در محله های حاشیه شهر همدان در دهه امامت و ولایت برپا شد.

وی هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران بدون دریافت وقت قبلی و  تکریم نماز گزاران و مراجعان عنوان کرد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.