رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری جشنواره "آمادای" در کشور بی نظیر است که امسال به طور آزمایشی در همدان اجرا می شود و سرآغازی برای جشنواره های نمایش عروسکی در سالهای آتی است. 

کیانوش بهروز پور توضیح داد: این جشنواره مشتمل بر نمایش های عروسکی است که به صورت صحنه ای، خیابانی، نمایشگاه عروسک و کارگاه های آموزشی ساخت عروسک از ۱۹ مرداد دایر شده است. 

وی افزود: نمایش های صحنه ای در ۲ سانس هفت و هشت عصر در مجتمع شهید آوینی هر روز برای علاقه مندان روی صحنه می رود و نمایش های خیابانی هم در محوطه همین مکان فرهنگی اجرا می شود.

بهروز پور خاطرنشان کرد: در نمایشگاه عروسکی ۱۵۰ عروسک که در نمایش های سالهای گذشته هنرنمایی کرده اند، با همان برند در این نمایشگاه به نمایش در می آیند.

۲ کارگاه آموزشی با موضوع ساخت عروسک از دیگر برنامه های این جشنواره است که رئیس انجمن هنرهای نمایشی به آن اشاره کرد و افزود: در این کارگاه ها کودکان و نوجوانان با ساخت انواع عروسک آشنا می شوند.

وی یادآوری کرد: "یونیما" کانون نمایش های عروسکی بین المللی است که در کشورمان فعال است که دفتر آن در همدان نیز دایر شده و جشنواره "آمادای" در راستای برنامه های این کانون برنامه ریزی و در حال اجرا است.

جشنواره آمادای از ۱۹ تا ۲۹ مرداد در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی با هنرنمایی نمایشگران  عروسکی پذیرای علاقه مندان است.

۷۵۲۷/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.