احمد رضا احسانی عصر چهارشنبه در همایش روز خبرنگار بیان کرد: فعالیت های جدید در حوزه فرهنگ و ارشاد در حال اجرا است و در دوره جدید تلاش بر این است برنامه ها و طرح های بر زمین مانده را پیش ببریم و مطمئن هستم خبرنگاران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان را در این مسیر حمایت می کنند.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته با تلاش استاندار طرح هایی که در حوزه فرهنگ و هنر بر زمین مانده بود استارت زده شده و امروز شروع به کار کارگاه های موزه هنرهای معاصر بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: این طرح سالها خاک می خورد و میلیارد ها اعتبار بر زمین مانده بود که دوباره راه اندازی شد.

احسانی توضیح داد: اعتباری مربوط به سال گذشته در حال برگشت بود که با حمایت و تلاش مسئولان جذب شد که با آغاز دوباره این طرح امید می رود تا سال آینده بهره برداری شود.

وی افزود: همچنین پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر به زودی راه اندازی می شود که اینها اتفاق مبارک برای استان همدان هستند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: وظیفه و نقش خبرنگار در توسعه جامعه به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا بی بدیل است.

احسانی ادامه داد: حرفه خبرنگاری با اندیشه عجین شده و چه زیباست این اندیشه که در خدمت توسعه است. 

وی گفت: خبرنگار از خود می گذرد با تمام مشکلات کنار می آید تا نقش روشنگری و کمک به توسعه را در پیش بگیرند بنابراین تلاش اینها ارزشمند است.
احسانی ادامه داد: اداره کل ارشاد حامی و در کنار اصحاب رسانه است چراکه جزو یک خانواده هستیم و در کنار هم سعی می کنیم در توسعه استان سهیم شویم.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان نیز گفت: کسانی که وارد حرفه خبرنگاری می شوند باید پا روی بسیاری از خواسته های خود بگذارند در غیر این صورت یک خبرنگار واقعی نخواهند بود.

مهرداد حمزه با بیان اینکه مطبوعات همدان و خبرنگاران با تمامی کاستی ها سربلند هستند افزود: در جامعه سرمایه های ذی قیمت وجود دارند و نمی توان از کنار سرمایه های شاخص این حوزه عبور کرد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.