آیین گشایش نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی سراسر کشور در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این بازار به همت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای تجسمی استان عصر امروز سه شنبه ٢٢ اسفند ماه  با هدف فرهنگ خرید آثار هنری هنرمندان سراسر کشور کار خود را آغاز می‌کند.

سیده عاطفه میر‌نبی‌زاده مدیر اجرایی بازار هنر گفت: بازار هنر اهواز همزمان با آغاز به کار این بازار در تهران و مشهد برگزار می‌شود که آثاری از هنرمندان هنرهای تجسمی سراسر کشور را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر اجرایی بازار هنر در ادامه افزود: ٣٢٠٠ اثر از ٥٣٢ هنرمند تجسمی‌کار به دبیرخانه موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ارسال شد که از بین این آثار ٣٣٦ اثر از ١٠٠ هنرمند برای عرضه و نمایش به بازار هنر اهواز ارسال شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین ٣٣٠ اثر از ١٠٤ هنرمند در نگارخانه چارسوق مشهد و ٤٢٦ اثر از ١٦٥ هنرمند در خانه هنرمندان تهران همزمان با بازار هنر اهواز به نمایش در خواهد آمد.

عاطفه میرنبی‌زاده شروع قیمت آثار را از ٩٠٠ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هدف از برگزاری چنین بازارهایی، توسعه فرهنگ، هنر و ترویج خرید آثار هنری توسط اقشار مختلف جامعه است.

لازم به ذکر است؛ بازار هنر اهواز از ٢٢ لغایت ٢٧ اسفند ماه در اهواز، جنب موزه هنرهای معاصر دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.