مجتبی نوروزی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با محوریت 'قرآن کریم و استکبارستیزی' با موضوعات استکبارستیزی در قرآن، در سیره معصومان (ع) و در گفتمان انقلاب اسلامی و نیز 100 زیرموضوع فرعی دیگر در 29 فروردین سال آینده برگزار می شود.
دبیر استانی همایش بین المللی پژوهش های قرآنی افزود: بخش استانی این همایش در هفته پایانی فروردین ماه در مشهد برگزار می شود و برندگان این بخش در مراسم اصلی همایش بین المللی پژوهش های قرآنی که توسط دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قم برگزار می شود، شرکت می کنند.
نوروزی اظهار کرد: دبیرخانه اصلی این همایش در دانشگاه علوم و معارف قرآنی قم قرار دارد اما دبیرخانه های استانی این همایش در 22 دانشکده زیرمجموعه این دانشگاه در سراسر کشور آماده پذیرش آثار دانشجویان هستند.
وی بیان کرد: دبیرخانه های استانی این همایش با محوریت دانشکده های قرآنی در دیماه امسال تشکیل شد و فعالیت های خود را در زمینه های تبلیغات، برگزاری همایش استانی، پیش نشست های تخصصی و ارزیابی مقالات انجام می دهد.
وی افزود: مهلت ارسال آثار به این همایش تا 20 اسفندماه سال جاری است و دانشجویان می توانند آثار خود را در قالب پایان نامه، مقاله، طرح پژوهشی و کتاب به دبیرخانه ها ارسال کنند.
وی بیان کرد: بخش استانی یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی دیگر و نهادهایی از جمله بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خراسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرسه علمیه نواب و حوزه های علمیه خواهران در مشهد برگزار می شود.
وی اظهار کرد: هیچ هزینه ای برای ارسال مقالات و شرکت در همایش از صاحبان آثار در این همایش گرفته نمی شود زیرا رویکرد این همایش ترویج آموزه های قرآنی و تبدیل مفاهیم قرآنی به گفتمان عمومی جامعه است و به هیچ وجه رویکرد اقتصادی ندارد.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.