منصور عزیزآبادی روز چهارشنبه در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: خواهرخواندگی دو شهر همدان و بم در راستای تعامل دوسویه و هدفگذاری برای توسعه گردشگری است و به طور قطع تمامی مفاد تفاهم نامه را عملیاتی می کنیم.

وی اضافه کرد:  با این همه ظرفیت گردشگری و تاریخی همدان، اثر ثبت جهانی در این شهر وجود ندارد که با پیگیری ها و توجه ویژه ای که مسئولان این شهر دارند، تحقق این خواسته شدنی است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: همدان با این قدمت و نجابت ثبت جهانی ندارد و امیدواریم با پیگیری های شورا و شهردار بتوانند این مهم را رقم بزنند.

عزیزآبادی رضایتمندی شورای شهر همدان از خبرنگاران را نقطه مثبت و اثرگذار در توسعه مدیریت شهری به ویژه در حوزه گردشگری دانست و گفت: این حمایت و توجه رسانه ها باعث می شود تا اهداف شورای شهر مطلوب تر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان شوراهای شهر هستند و حضور پرشمار آنها در صحن شورای همدان قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بم با اشاره به اینکه بم نبض حیاتی استان کرمان است، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش بم قرار شد عملیات اجرایی یکی از مدارسی که در حال ساخت است به نام «باباطاهر» نامگذاری شود.

عزیز آبادی افزود: هم اکنون نیز مدرسه ای به نام ابوعلی سینا در بم دایر است ضمن اینکه قدیمی ترین خیابان بم به نام بوعلی معروف است.

وی استفاده از ظرفیت های همدان در جشن ملی خرما که به زودی در بم برگزار می شود، را از برنامه های مهم شورا و شهرداری این شهر عنوان کرد.

اعضای شورای شهر و شهردار بم برای انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی به همدان سفر کرده اند.

امروز خیابانی به نام بم در همدان نامگذاری شد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.