محمد مددی روز سه شنبه در آستانه روز خبرنگار و در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان، افزود: دارا بودن نیروهای کاربلد و متعهد از ویژگی های برجسته این خبرگزاری رسمی است که صداقت و نوآوری را چاشنی رسالت خود کرده اند.

وی با اشاره به بیگانگی و بی میلی بخش زیادی از مردم و مصرف کنندگان با موازین استاندارد، خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایرنا هنرمندانه و با ظرافت در تبیین مباحث استاندارد ما را یاری کرده است.

مدیرکل استاندارد همدان اضافه کرد: افزون بر تکنیک، اصول و فنون خبرنگاری، ذوق و سلیقه نیز باید همراه قلم خبرنگاران باشد تا محتوای تولید شده در رسانه ها جذابیت و اثر بخشی بیشتری بر مخاطبان داشته باشد.

مددی با اشاره به اینکه سالانه برای ترویج و تشویق مردم به استفاده از کالای با کیفیت و استاندارد هزینه می شود، تاکید کرد: همراهی رسانه ها این روند را آسان کرده است و این ارتباط دو سویه باید تقویت شود.

وی به شعار امسال نیز اشاره کرد و گفت: استاندارد در راستای تحقق رونق تولید بسته های حمایتی ویژه ای در نظر گرفته که به موقع و به طور گسترده به صنایع و واحدهای تولیدی و صادراتی استان اطلاع رسانی شده است.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.