مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این جشنواره می توانند تا پایان موعد اعلام شده به پایگاه اینترنتی به آدرس http://www.karafarinanebartar.ir/ مراجعه کنند.

احمد توصیفیان اضافه کرد: برای انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در مرحله استانی کمیته داوران مرکب از کارآفرینان برتر، اساتید برجسته و افراد مجرب و مطلع در حوزه کارآفرینی ،به بررسی درخواست‌های رسیده می پردازند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی مستندات و ارزیابی طرح‌های واجد شرایط، شرکت کنندگان بر اساس کسب حد نصاب امتیازات به جشنواره معرفی خواهند شد اظهار داشت: افرادی که در ۲ سال گذشته عنوان برتر را در جشنواره به دست آوردند مجاز به شرکت در آن نیستند تا فرصت برای سایر کارآفرینان نیز فراهم شود.

توصیفیان یادآورشد: این جشنواره با هدف ترویج کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت، معرفی کارآفرینان برتر به عنوان الگو برای جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان اقتصادی بخش های مختلف و ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، برگزار می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان اظهار داشت:در کل کشور در این ۱۲ دوره ۱۰۰ کارآفرین برتر ملی انتخاب شده اند که ۱۰ نفر از این کارآفرین های برتر ملی از استان همدان بود.

وی گفت: در ۱۲ دوره برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر  ۲ هزار و ۷۰۰ نفر شرکت کردند که از میان آنها ۲۰۰  کارآفرین از بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات نیز در این دوره ها به عنوان کارآفرین برتر دست یافتند.

۷۵۲۳/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.