محسن جهانشیر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست روز گذشته پیگیری اعتبارات ملی سال جاری ورزش و جوانان همدان که با حضور دکتر ژاله فرامرزیان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، این میزان اعتبار که با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل مواجه است، اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در این نشست تکمیل و تجهیز ۳۷ طرح عمرانی ورزشی در سال جاری مصوب شد که در صورت اختصاص اعتبار ۲۱ طرح امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان همچنین از واگذاری پیست اسکی تاریک دره در قالب ماده ۲۷ خبر داد و افزود: این واگذاری باعث می شود تا تکمیل فضای پیست سکی با مشارکت بخش خصوصی شتاب بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره ۱۹ قانون بودجه سال جاری به سرمایه گذار پیست اسکی همدان اختصاص یافت.

جهانشیر با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی بودجه ورزش و جوانان استان طی سال گذشته گفت: در این نشست فرامرزیان از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در جذب کامل منابع مالی در سال گذشته تقدیر کرد.

۸۵ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند , بیش از ۳۰۰ فضای ورزشی برای فعالیت این تعداد ورزشکار اختصاص دارد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.