استاندار همدان با تاکید بر واگذاری تمامی زمین های دستگاه  های دولتی به مدیران استان تذکر داد: تمامی دستگاه های دولتی که زمین قابل استفاده در بازآفرینی محلات دارند را واگذار کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان،سیدسعید شاهرخی ظهر سه شنبه ۸ مرداد در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان همدان،اظهار کرد: در ۹ شهر مرکز شهرستانهای استان طرح های بازآفرینی مشخص و تهیه شده است.

وی تصریح کرد: مساحت محلات بازآفرینی استان همدان ۴۵۰۷ هکتار است که همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دولت در بحث مسکن و فراهم کردن شرایط مناسب برای زندگی مردم اهمیت زیادی قائل است، گفت: طرح بازآفرینی شهری یکی از کارهای شاخص دولت بوده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: زمینهای دستگاه های دولتی زمینهایی است که باید در توسعه استان استفاده شودو حتی برخی از فضاهای مازاد نیز باید فروخته و بخشی از مشکلات ومعضلات را حل کنیم.

استاندار همدان با تاکید براینکه هنر شهردار این است که شهر را با فکر و اندیشه نگهداری کند، ادامه داد: شهرداران شهر داری را با ایستگاه عوارض اشتباه نگیرند.

وی گفت: باید با اقداماتی که در شهر انجام می دهیم نشاط را به شهرها بیاوریم که یکی از آنها بازسازی بافت فرسوده است.

شاهرخی با بیان اینکه شهری موفق است که بتواند جذب سرمایه گذار بیشتری داشته باشد، یادآور شد: باید موانع را برداریم تا سرمایه گذاران در بخشهای مختلف ورود کنند چرا که برای رونق شهر به مشارکت مردم و بخش خصوصی نیازمندیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.