فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اعلام کرد: بی اختیاطی در رانندگی در محور شوشاب ملایر سه نفر را به کام مرگ کشاند.
سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در توضیح خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تصادف در محور شوشاب، مأموران در صحنه حاضر شدند و مشاهده کردند که بین یک دستگاه نیسان و یک دستگاه کاموینت، راننده، یک کودک و یک نفر زن که سرنشینان خودروی نیسان بودند، در محل حادثه جان باخته اند.
وی با بیان اینکه راننده و سرنشین کامیونت نیز به بیمارستان منتقل شدند، افزود: نداشتن صبر و سرعت مطمئنه و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی عامل بروز این حادثه دلخراش بوده است.
این مقام انتظامی در ادامه از متلاشی شدن باند سارقان منزل و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی با سارقان در مناطق مختلف از پیش تعیین شده توسط مأموران کلانتری 13 این توفیقات حاصل شد.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا با انجام کار اطلاعاتی دقیق مأموران این کلانتری، مخفیگاه 3 سارق را که به صوت باندی اقدام به سرقت ماموال مردم می کردند، شناسایی کردند و با هماهنگی با مقام قضایی طی 2 مرحله عملیات ضربتی هر 3 نفر سارق دستگیر شدند.
سلگی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه همراه یک جهیزیه کامل و مقادیری از اموال سرقت رفته از منازل شهروندان کشف شد، گفت: همچنین در ادام ضربتی و هوشمندانه پلیس 2 نفر مال خر اموال مسروقه نیز قبل از متواری شدند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ملایر از توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 70 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1000 Cbr را مشاهده و برای توقف آن اقدام کردند اما راکب با دیدن پلیس موتواری شد.
سلگی ادامه داد: با تلاش مأموران این موتورسیکلت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملایر بلاصاحب کشف و در این زمینه پرونده تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی با اشاره به کشف 3 دستگاه کولر گازی قاچاق، بیان کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند و برای بررسی رقیق آن را متوقف کردند.
سلگی با اشاره به اینکه در همین رابطه از این خودرو تعداد 3 دستگاه کولر گازی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 30 میلیون تومان کشف و ضبط شد، گفت: امروز ورود انواع کالای قاچاق به بازار به مثابه نابودی تولیدات داخلی و بیکاری جوانان است و به همین منظور پلیس مبارزه جدی با قاچاق را در اولویت کاری خود قرار داده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.