فرمانده انتظامی شهرستان همدان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۰ شنبه خبر مرگ یک جوان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ شهرک مدرس در محل حضور یافته و در بررسی های جسد یک مرد که داخل یک پتو پیچیده شده بود را کشف کردند.

وی بیان کرد: برادر و مادر متوفی که این موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند در اظهاراتشان عنوان کردند که مدت یک سال از شوشتر به همدان مهاجرت کرده و در زیر زمین این منزل مسکونی مستاجر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: به گفته آنها، متوفی روز قبل با چند فرد ناشناس درگیر شده و در این درگیری تعدادی چاقو به وی وارد شده بود، که پس از اطلاع از فوت این فرد بی درنگ به پلیس تماس گرفتیم.

سرهنگ باقری ادامه داد: پس از مشخص شدن آثار چاقو خوردگی بر روی بدن متوفی و مدنظر قرار گرفتن فرضیه قتل ، ماموران موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای همدان اطلاع می دهند که مقامات قضایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی تخصصی می پردازند.

وی گفت: با دستور مقام قضایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و در حال حاضر یک تن در این زمینه بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی تحویل اداره جرائم جنائی شد.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.