به گزارش خبرآنلاین از نهاوند ؛ سرهنگ احمد ساکی، رئیس پلیس این شهرستان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی منجر به مرگ در یکی از جاده های فرعی شهرستان نهاوند بلافاصله تیم ویژه انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شد.

در بررسی های پلیسی مشخص شد متوفی جوانی ۳۲ساله و یکی از سارقان سابقه دار سیم برق در شهرستان بوده که حین سرقت ترانس برق فشار قوی، دچار برق گرفتگی شده و از روی ترانس به زمین افتاده و فوت کرده است.

رئیس پلیس استان نیز از کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهاوند خبر داد و افزود: توسط مامورین پلیس آگاهی، از ۳ دستگاه کامیون عبوری در شهرستان نهاوند، ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۳ نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور خودروهای حامل سوخت قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند، ماموران انتظامی این شهرستان با تشدید اقدامات کنترلی از ۳ دستگاه کامیون، ۶۰ هزار لیتر نفت سفید و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق( مجموعا ۸۵ هزار لیتر) سوخت قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1208496
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.