حجت الاسلام علیرضا شمس در تشریح این اتفاق روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: حجت الاسلام محمد صفایی طلبه جانباز مدافع حرم هنگام امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ملایر، پنجشنبه هفته گذشته توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این روحانی از تکیه امام رضا(ع) ملایر در حال عبور بود که موتور سواری را با یک یا ۲ سرنشین می بیند که با ایجاد مزاحمت برای یک خانم، به زور قصد سوار کردن وی را داشتند.

وی گفت: حجت الاسلام صفایی پس از مشاهده این اتفاق ورود کرده و قصد امر به معروف و نهی از منکر داشت که موتور سوار پس از برخورد و فحاشی از محل متواری می شود و در فاصله زمانی بین نیم تا یک ساعت با سه یا چهار تن از دوستان موتور سوار خود دوباره برمی گردند.

مدیر حوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) با بیان اینکه ضرب و شتم حجت الاسلام صفایی طی ۲ مرحله و در یک محدوده مکانی رخ داده است اظهار داشت: این افراد پس از درگیری با چوب به فرق سر طلبه جانباز مدافع حرم ضربه وارد می کنند و به وی آسیب می زنند که هم اکنون وضعیت جسمانی وی رضایت بخش است.

حجت الاسلام شمس تاکید کرد: با هجمه هایی که دشمنان علیه عفت عمومی جامعه از طریق فضاهای مجازی، شبکه های بیگانه و ماهواره ایجاد کرده اند، مسئولان کشور باید با جدیت بیشتری پای کار باشند و یک عزم جدی و ملی در عرصه صیانت از ارزش های اسلامی، اخلاقی و انسانی ایجاد شود.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر حضور جدی مسئولان و سایر ارگان ها و نهادها برای مبارزه با هجمه های دشمنان که به طور دائم در حال ضربه زدن به جوانان هستند را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این یک مطالبه جدی است که تمامی مسئولان پای کار بیایند تا امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی در این شهرستان زنده شود و آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد حمایت جدی قرار گیرند.

حجت الاسلام شمس تاکید کرد: مجمع بسیج این شهرستان از حجت الاسلام صفایی حمایت کامل را دارد و به دنبال بررسی این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه دادستان ملایر به شدت در حال بررسی این موضوع و برخورد با عاملان آن است گفت: انتظار داریم مسئولان قضایی و اطلاعاتی برخورد جدی با این امر داشته باشند و ما نیز در دفاع از حجت الاسلام صفایی و آمران به معروف و ناهیان از منکر و برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی کنیم.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.