فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه ای به این شهرستان در سالجاری خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مجید درویشی در کمیته برنامه ریزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از 21 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه ای(عمرانی) اختصاص یافته به شهرستان اعتباری افزون بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات متوازن، یک میلیارد و 700 میلیون تومان از محل نفت و گاز و 4 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی پیش بینی شده است.
وی افزود: این اعتبار  پس از تشکیل چند جلسه پیش کمیته توزیع اعتبارات با مشارکت و نظر مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان فرمانداری و دبیر کمیته توزیع اعتبارات استان  در شهرستان با رویکرد بودجه استان بر اساس سند راهبردی 3 ساله اعلام شد.
مجیدی با اشاره به در اولویت بودن پروژه های نیمه کاره، پروژه های مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی، پروژه های تملک دارایی ها، گردشگری و صنایع دستی در اعتبارات اعلام شده امسال این شهرستان تصریح کرد: امسال یک درصد از کل اعتبارات شهرستان به پروژه های بسیج، 5 تا 8 درصد اعتبارات به بهسازی روستایی و 5 درصد  اعتبارات به پاسگاه ها و کلانتری ها ی شهرستان اختصاص داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه امسال 30 روستای شهرستان با تامین اعتبار لازم در  دستور کار بهسازی قرار دارند خاطر نشان کرد: از اعتبارات امسال 1 میلیارد و 500 میلیون تومان  نیز برای پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان اختصاص  یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.