محمدکریمی روز دوشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان، افزود: از این مبلغ 20میلیارد و 950 میلیون ریال از محل بودجه تملک دارایی سرمایه ای، 93 میلیارد و 950 میلیون ریال از محل سه درصد نفت و گاز، 10میلیارد و 400 میلیون ریال از ماده 180 استانی، 105میلیارد و 100 میلیون ریال از محل ماده 180 ملی و هفت میلیارد و 300 میلیون ریال از محل بودجه فنی و اعتباری اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: این مبلغ بودجه در قالب 147پروژه پیشنهادی هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه شاخص توزیع بودجه امسال براساس جمعیت و محرومیت است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به بودجه محدود شهرستان تمام تلاش خود را برای جذب بودجه ملی به کار گیرند.
وی بیان کرد: اتمام طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد، مسئولان دستگاههای اجرایی در اجرای طرح های عمرانی در هزینه ها صرفه جویی کنند.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی واقع است و از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد ، از شرق به بخش سده شهرستان قاینات ، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان خوسف و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود است.
شهر سرایان مرکز این شهرستان در 160 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و در دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.