مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از سالم بودن آب شرب در روستای خاکریز خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های اخیر و نمونه برداری از آب شرب این روستا، سلامت آب در این روستا مورد تایید است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، احد احدی ایمان ضمن اشاره به تاکید فرماندار شهرستان اسدآباد مبنی بر بررسی سلامت آب شرب در روستای خاکریز اظهار کرد: مطابق دستور فرماندار شهرستان در زمینه بر بررسی کیفیت آب در روستای مذکور در هفته جاری، با حضور شخص فرماندار، اعضاء شورا و بخشدار کیفیت آب شرب روستای خاکریز مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بر اساس بازدید مذکور گل آلود بودن تمام وقت آب در روستای خاکریز تایید نشد، عنوان کرد: عمدتا بخشی از گل آلود بودن آب  این روستادر فصل برداشت کشاورزان و هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد ودر مابقی ایام سال مشترکین از آب سالم برخوردارند.
احدی ایمان با تاکید بر اینکه سالم بودن آب شرب در این روستا بر اساس آزمایشات انجام شده توسط همکاران ما گزارش شد؛ اظهار کرد: در بررسی های انجام شده کدورت آب یک ان تی اعلام شد در حالیکه این عدد کاملا مطابق با استاندارد های موجود است.
وی همچنین با اذعان به اینکه سالم بودن آب شرب و کیفی بودن آن از جمله دغدغه های مااست،گفت:نمونه برداری از آب شرب در بازدید هفته جاری از قسمت های مختلف شبکه آبرسانی از جمله منازل مشترکین روستایی انجام شد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد بار دیگر با تاکید بر سالم بودن آب شرب در این روستا، خاطرنشان کرد: گل آلود شدن آب در این روستا مقطعی است و در پاره ای از موارد نیز بر اساس جابه جا شدن پمپ آب و ریزش چاههای منبع اتفاق می افتد.
وی همچنین اعلام کرد: نمونه برداری از آب شرب در شهرستان اسدآباد به صورت مستمر انجام و تمامی آزمایش های فیزیکو شیمیایی بر روی نمونه های برداشتیبه انجام می رسد. 











انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.