به گزارش ایرنا، فرماندار فامنین روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی روستای تجرک گفت: این شهرستان از جمله شهرستانهایی است که به دلیل کاهش نزولات جوی، در برخی مناطق برای تامین آب شرب دچار مشکل است.
سیدمجید شماعی با تبیین اقدامات انجام شده برای حل این مشکلات و بیان اینکه در حال حاضر 14روستای فامنین به صورت سیار آبرسانی می شوند، افزود: 10 روستای این شهرستان نیز هم اکنون با بحران کم آبی مواجه هستند.
وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده 2 مجتمع آبرسانی در شهرستان با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال احداث شده است، عنوان کرد: 2 مجتمع یاد شده چند روستای شهرستان را تحت پوشش قرار می دهند.
فرماندار فامنین ادامه داد: اگرچه ارائه خدمات از وظایف ذاتی دولت است، اما کنترل مصرف و مصرف بهینه بر عهده مشترکان است و در این رابطه نیازمند همیاری و همراهی مشترکان هستیم.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین نیز در این آیین گفت: هفت طرح آبرسانی در روستاهای تجرک، زرقان، چپقلو، طمه چی، زرق، خماجین و کله سر به بهره برداری رسید.
عیسی احمدی افزود: با بهره برداری از این طرح ها سه هزار و 295 نفر از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار می شوند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین اضافه کرد: این طرح ها با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 600 ملیون ریال به بهره برداری رسید.
احمدی یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها روستای تجرک با 210 نفر جمعیت، زرقان با یکهزار و 700 نفر جمعیت، چپقلو با 150نفر جمعیت، طمه چی با 440نفر جمعیت، زرق با 185 نفر جمعیت، خماجین با 160نفر جمعیت و کله سر با 450 نفر جمعیت از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره مند شدند.
گفتی است استان همدان یکهزار و 30 روستای دارای سکنه دارد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.