به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، داراب بیرنوندی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد 703 انشعاب پس از طی مراحل قانونی و اخذ جرایم مربوط به انشعاب مجاز تبدیل و سایر انشعابات غیر مجاز نیز به مراجع قضایی ارجاع شد .
وی مخاطرات انشعاب غیر مجاز را شامل افت فشار آب، امکان بروز آلودگی در شبکه و در نهایت نارضایتی مردم دانست و خواستار حساسیت بیشتر و برخورد مردم شریف با این مساله و اعاده حقوق دولت و ملت در این زمینه شد.
این مسئول اضافه کرد: مردم استان در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز آب می توانند مراتب را در تماس با شماره 122 در شهر و شماره 1523 در روستا اعلام نمایند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان قزوین نیز در این خصوص گفت: تا پایان سال گذشته 187 روستای شهرستان قزوین با 40 هزار مشترک تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
بهروز نقدی بازنشین افزود: تا پایان سال 97 ، 9 مجتمع آبرسانی شامل 76 روستا اجرا و به بهره برداری رسیده و چهار مجتمع شامل 74 روستای شهرستان در حال اجرا هستند.
وی اضافه کرد:هم اینک شبکه های جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در چهار روستای شهرستان در حال اجرا بوده که از این بین طرح فاضلاب روستای طزرکش به پایان رسیده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.