شهردار شهر آجین با بیان اینکه زیرسازی 20 هزار متر مربع از معابر اصلی  آجین انجام گرفته است، گفت: در سال‌جاری 100 درصد آسفالت این میزان معابر اصلی زیرسازی شده شهر انجام خواهد گرفت.
حمید اسدی در گفت‌و گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری این شهر 2 میلیارد تومان بوده که  از این میزان اعتبار افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بودجه عمرانی اختصاص دارد.
وی در ادامه آبادانی و توسعه شهری را در گرو همکاری شهروندان با شهرداری دانست و افزود: عدم وجود طرح هادی شهر آجین یکی از جمله مهمترین مشکلات شهرداری این شهر بود که با تهیه و تصویب طرح در سال گذشته ،از ابتدای امسال اقدامات عمرانی شهرداری براساس این طرح اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این امر ضمن توسعه و آبادانی شهر در بخش‌های مختلف از نقش موثری در فراهم کردن افزایش میزان کارآیی تأسیسات و تجهیزات شهری، استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فیزیکی ،انسانی و مالی در راستای پایداری و تأمین فضای لازم برای توسعه و آینده شهر برخوردار خواهد بود.
اسدی  همچنین با اشاره به پروژه احداث ساختمان آتش نشانی شهر آجین تصریح کرد: پروژه ساختمان آتش‌نشانی شهر آجین با 30 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی تصریح کرد: این طرح در مساحتی به وسعت 700 مترمربع در 3 طبقه بر اساس استانداردهای روز دنیا ،در حال احداث بوده که تاکنون برای این بنا 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
 شهردار شهر آجین  در ادامه یاد آور شد: در حال حاضر شهر آجین تنها دارای یک پارک کودک به مساحت 1200 متر بوده که در نظر داریم در تپه "ستران" آجین طی برنامه‌ای پارک جدیدی به وسعت 16 هکتار ایجاد کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.