نورالله طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر 64 پروژه در بخش های عمرانی ، درمانی و بهداشتی ، آموزشی ، ورزشی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها برای 767 شغل ایجاد می شود.
فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: در حال حاضر 164 پروژه با اعتبار یک هزار و 100 میلیارد تومان در شهرستان شهریار در دست اجرا است که از این تعداد 5 پروژه توسط بخش خصوصی و جذب سرمایه های مردمی به ارزش 770 میلیارد تومان در حال احداث و تکمیل است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دولت اعتبار خوبی را به شهرستان شهریار اختصاص داده که در هفته دولت 64 پروژه که احداث ایستگاه های آتش نشانی ، بوستان های تفریحی و ورزشی و همچنین احداث مجتمع های آموزشی و همچنین انتقال نیروی برق به طول 100 کیلومتر شهید مطهری و چندین پروژه عمرانی از مهمترین پروژه ها است که در مجموع 154 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
فرماندار شهریار یادآور شد: امسال نیز 300 میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای ارزش افزوده به شهرستان شهریار اختصاص یافته که از این رقم 170 میلیارد تومان برای توسعه آبادانی و مرمت روستاها و 130 میلیارد تومان دیگر نیز برای کمک هزینه های جاری شهرداری ها اختصاص یافته است.
تهرام/1109/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.