مصطفی پناهنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 33 هزار و 908 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان همدان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه حدود یک‌ هزار و 200 دستگاه اتوبوس مسافربری برون شهری در همدان فعالیت می کنند اظهار داشت: مسافران هیچگونه مشکلی برای سفر به نقاط مختلف کشور ندارند و در صورت بروز هرگونه مساله و نارضایتی می توانند از طریق سامانه پیامکی 1000141 شکایت خود را مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
پناهنده افزود: در فروردین سال جاری 594 هزار و 158 تن کالا، از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.
وی عمده کالاهای حمل شده را شامل محموله های نفتی از جمله بنزین و گازوییل اعلام کرد و افزود: محموله های معدنی همچون سیمان، سنگ‌ آهن، کنسانتره، کلینکر، گندله و شمش آهن و محموله های کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی از این طرق جابجا شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، اضافه کرد: فروردین سال 98 همچنین 36 هزار و 462 بارنامه مصرفی از استان صادر شده است.
پناهنده ادامه داد: در امداد رسانی به مناطق سیل زده نیز با استفاده از توان شرکت های حمل و نقل، 100 ناوگان باری به این مناطق اعزام شدند.
هم اکنون در استان همدان 20 هزار و 668 راننده و 12 هزار و پنج ناوگان باری، 2 هزار و 789 راننده، یکهزار و 718 ناوگان مسافر و همچنین 43 دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.​
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.