به گزارش ایرنا خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی طرح های راه سازی ملایر بیان کرد: توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور در 40 سال گذشته بی نظیر و با قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند گفت: برای اجرای این طرح پیگیری های زیادی صورت گرفت و تبدیل وضعیت آن به بزرگراه در دولت مصوب شد.
وی با تاکید بر اینکه با تلاش های صورت گرفته روند اجرایی این بزرگراه نباید طولانی شود، از نمایندگان ملایر و نهاوند در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: با استفاده از اهرم های در اختیار خود کمک کنند سال آینده این طرح افزایش اعتبار داشته باشد تا بتوان در مدت 2 تا سه سال آینده آن را تکمیل و بهره برداری کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارتقاء این مسیر به بزرگراه ضروری بود، روند توسعه زیرساخت های این منطقه را مطلوب و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: این روند موجب می شود شرایط اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی منطقه ارتقاء یابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: در آینده ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی کشور و بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند به طول 40 کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه نهاوند و 32 کیلومتر در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر است و به تازگی 22 کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه از مراحل اجرایی احداث محور چهارخطه ملایر به توره، ملایر به آورزمان و ملایر به تویسرکان در مسیر روستای حسین آباد شاملو بازدید و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.