به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزدیخواه روز چهارشنبه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح های راه سازی ملایر افزود: محور ملایر به آورزمان و نهاوند یکی از مسیرهای پرخطر و پرتردد جنوب استان است که برای کاهش تلفات جاده ای، چهار خطه شدن آن باید سرعت گیرد.
وی بیان کرد: سال گذشته نمایندگان ملایر و نهاوند از سهم خود اعتباری را به این محور اختصاص دادند و با پیگیری های صورت گرفته این طرح هم اکنون به کارگاه ملی تبدیل شده است.
حجت الاسلام آزادیخواه از معاون وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد: تکمیل و بهره برداری از این طرح در برنامه ششم توسعه به اتمام برسد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر بویژه در ایام اربعین، عید و تابستان، روند اجرایی این طرح باید با سرعت گیرد.
وی با بیان اینکه از نظر رتبه بندی محور ملایر به آورزمان و نهاوند جزو راه های فرعی به شمار می رود، چهار خطه کردن این محور و تخصیص اعتبار مورد نیاز به این طرح را خدمت بزرگی از سوی دولت و نظام عنوان کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در محور جوکار به تویسرکان در محدوده روستای «حسین آباد شاملو» نیز برای تملک باقیمانده طرح تصمیم های خوبی اتخاذ شد.
به گزارش ایرنا، طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند به طول 40 کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه نهاوند و 32 کیلومتر در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر است و به تازگی 22 کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه از مراحل اجرایی احداث محور چهارخطه ملایر به توره، ملایر به آورزمان و ملایر به تویسرکان در مسیر روستای حسین آباد شاملو بازدید و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.