به گزارش ایرنا که روز شنبه در کانال اطلاع رسانی محمد عزیزی منتشر شده آمده است: پس از 20 سال مطالبه اصلی شهروندان ابهری محقق شد و کار تعریض جاده ابهر به قیدار آن هم درست در بدترین زمان بی پولی و کاهش شدید اعتبارات عمرانی دولت آغاز شد.
وی اظهار داشت: در حالی که در سایر شهرستان های استان زنجان تعداد طرح های عمرانی به عدد صفر نزدیک شده است شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه با پیگیری های ویژه و مذاکرات راهبردی در مجلس تبدیل به کارگاه سازندگی شده اند و طرح هایی از قبیل استادیوم و استخر گرفته تا بزرگراه و شهرک صنعتی در این شهرستان ها اجرا می شود.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم در زمان وفور اعتبارات و شرایط مطلوب کشور منطقه ابهر رود تماشاچی تقسیم اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی بود و اکنون با وجود تحول در اوضاع و در دوران بسته شدن فضای عمرانی و رکود اقتصادی کشور این شهرستان ها تکانی خورده و جذب اعتبارات و اجرای طرح ها را به خود می بیند.
عزیزی تاکید کرد: علاوه بر 50 میلیارد ریال اعتباری که برای تعریض جاده ابهر به قیدار تامین شد، در شهرستان های سلطانیه و خرمدره نیز طرح های راهسازی با تامین اعتبارات و بدون کم و کاستی در دست اجرا است.
به گزارش ایرنا، مسافت جاده ابهر به قیدار 60 کیلومتر است.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.