احسان قنبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات خردسالان در رده ی کمربند قرمز به بالا و نونهالان پوم یک به بالا امروز با حضور شهرستان های بهار، رزن، نهاوند، اسدآباد، ملایر و باشگاه های برنا، الوند، کانون مهدیه، خانه تکواندو، شهید صوفی، کارگران و فردوسی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها و در رده سنی خردسالان، فاطمه زارعی از باشگاه برنا در وزن اول، نیوشا میرزایی از کانون مهدیه در وزن دوم، ستایش ملکی از بهار در وزن سوم، زهرا نظری از باشگاه برنا در وزن چهارم و توتیا اسکندری از کانون مهدیه همدان در وزن پنجم عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
قنبری اضافه کرد: همچنین در وزن ششم زهرا قبادی از باشگاه الوند، ریحانه شادبهر از باشگاه شهید صانعی در وزن هفتم و مهسا نوروزی از رزن در وزن هشتم به رتبه های نخست دست یافتند.
وی یادآور شد: در رده سنی نونهالان و در وزن اول نیز اسما اکنلویی از کانون مهدیه همدان، مهلا حیدری از باشگاه برنا همدان در وزن دوم، زهرا شهبازی از نهاوند در وزن سوم، فاطمه قربانی از باشگاه برنا در وزن چهارم، نرجس معروفی از باشگاه فردوسی در وزن پنجم و نادیا حسن نژاد از خانه تکواندو همدان در وزن ششم سکوهای نخست را به دست آوردند.
رییس هیات تکواندو همدان افزود: همچنین آرزو سرخ آبادی از باشگاه کارگران در وزن هفتم، آیدا بهرامی از بهار در وزن نهم و یگانه صادفی از باشگاه الوند همدان در وزن دهم عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
نفرات برتر این رقابت ها به اردوی استانی دعوت می شوند.
همدان 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.